Telepatia

Czym jest telepatia z mojego punktu widzenia

Nie twierdzę że „magi” nie ma, ale że nie da się wyjaśnić jej działania obecnie dostępnymi metodami, pewnych zdolności i doświadczeń z pogranicza nie da się wyjaśnić w oparciu o dostępną dziś wiedzę, brak terminologii i sukcesów na polu współczesnej nauki. Są przypuszczenia, ale dla naukowców to za mało, oni muszą mieć od „a” do „z”, żeby coś uznać za godne słowa ” jest”. A więc telepatii, rzucania uroków, po prostu nie ma, bo nie można udowodnić tego typu doświadczeń ! O mózgu wiadomo w zaledwie 5 procentach jego zastosowania, reszta jest przypuszczeniem i nadal tajemnicą. Fragment z dyskusji( Awika)

To, czy magia jest, czy jej nie ma, jest pewnie jednym z najciekawszych sporów do dyskusji i oczywiście poszukiwań. Samo pojęcie magi jest jak dla mnie zbyt obszerne, aby prowadzić tutaj rozważania na ten temat. A przede wszystkim nie jestem naukowcem, aby cokolwiek udowadniać naukowymi metodami. Moje doświadczenia lubię sprawdzać pod względem funkcjonalności. A więc jak zwykle mnie interesuje praktyczna strona tego co robię i rozważam.

Zgadzam się z tym, że z oficjalnego naukowego punktu widzenia, nie udowodniono istnienia telepatii. Aczkolwiek naukowcy są przekonani o istnieniu telepatii, jednakże przyczyny i funkcjonalność tego fenomenalnego zjawiska nie jest nadal naukowo odkryta.

Czy dlatego, że nie udowodniono naukowego istnienia telepatii,  telepatia nie istnieje?

Moje zdanie na ten temat jest trochę inne, dlatego moje dzisiejsze rozważania ograniczę do telepatii,  przede wszystkim do praktycznego jej działania i do tego czym jest z mojego punktu widzenia.

To tak jak archeolodzy pracują nad kawałkami brązowej ziemi szukając tajemnicy naszych początków i naszego pochodzenia, tak i z pewnością fascynującym zajęciem jest poszukiwanie tej duchowej siły i jej mocy.

Ta moc egzystuje, ale czy ta duchowa moc jest czymś, co pochodzi z zewnątrz…? Czy jest czymś magicznym….? Ja twierdzę, że NIE. Uważam wręcz , że jest czymś bardzo naturalnym, czym każdy z nas się posługuję. Myślę, że można sprawę potraktować w podobny sposób jak naukowcy i wyjść z założenia, że ta moc jest w nas ( czy to jest z naszą nieświadomością,  podświadomością, a może ze świadomością związane…. nie wiem?),  i dlatego , że jest w nas  wynika z tego nasze telepatyczne myślenie, przekazywanie naszych uczuć , a może i działanie. Bo niby skąd mogłaby się ta siła wziąć ….?

Czym jest telepatia?

Telepatia jest mentalnym kontaktem między różnymi osobami, a i w kontakt ze zwierzętami można w ten sposób wejść. Telepatia jest formą przekazywania i czytania myśli, uczuć, bez bezpośredniego wpływu naszych zmysłów ( a więc smaku, wzroku, słuchu, dotyku, słuchu)

Jednym słowem mamy WYSYŁAJĄCEGO ===> ODBIERAJĄCEGO, którzy wchodzą w kontakt za pomocą myśli i uczuć, co funkcjonuje nawet na bardzo dużą odległość.

Telepatia – ogólnie pojęta możliwość komunikacji pomiędzy formami życia bez użycia żadnych znanych człowiekowi zmysłów. Nazwa pochodzi od greckich słów tele (daleki) i patheia (uczucie). Podobnie jak w przypadku innych zjawisk parapsychologicznych istnieją liczne relacje świadków twierdzących, że zetknęli się z tym zjawiskiem lub potrafią je wywoływać, ale mimo wielu studiów, zjawisko nigdy nie przeszło pozytywnie testów naukowychw warunkach uniemożliwiających dokonywanie oszustw. Istnieje wiele proponowanych teorii na temat mechanizmu działania tego zjawiska, jednak żadna nie została jak na razie jednoznacznie potwierdzona.Osoby wierzące w zjawiska paranormalne uważają, że zjawiskami pochodnymi względem telepatii jest m.in. świadomość zbiorowa i intuicyjna komunikacja zwierząt.(Wikipedia)

Najprostsze formy kontaktu telepatycznego doświadczył i doświadcza każdy z nas codziennie.

Ileż to razy zadzwonił telefon i byliśmy w stanie dokładnie „przewidzieć” kto do nas dzwoni, bądź sami zadzwoniliśmy do kogoś, a ten nam potwierdzał, że właśnie o nas myślał.  Obserwowaliśmy kogoś w kawiarni, kto siedział do nas tyłem odwrócony, i nagle ten ktoś się odwraca , a czasami się nawet uśmiechał. Zdawałoby się , że to jedne z najprostszych  sytuacji dnia codziennego potwierdzające istnienie telepatii.

Może czasami myślimy, że to przypadek….? Nie to nie jest przypadek, kto nie wierzy, niech się sam przekona i docelowo obserwuje osoby od tyłu. Ile z tych osób się odwróci i spojrzy na nas, może te osoby uraczą nas przyjemnym spojrzeniem, a może będą się czuli zagrożeni…?

Zależy jaka energią własnych myśli będziemy się w danej chwili posługiwali , taka będzie reakcja.

Z mojego doświadczenia może nie będzie to 100%, ale dobre70-80% osób, które sie odwrócą, jak nie więcej. Albo można spróbować ze swoim zwierzęcymi przyjaciółmi, wyniki będa takie same, jak nie 100%-towe.

Naukowe eksperymenty:

 

Klasycznym przykładem takiego parapsychologicznego eksperymentu są tak zwane Zener karty.

Karty składają się z pięciu symboli( koło, krzyż, fale kwadrat, gwiazda), a cała talia z 25 kart.

W eksperymencie karty wyciągane przez WYSYŁAJĄCEGO są przypadkowe , i ten przesyła telepatycznie do ODBIERAJĄCEGO obrazy , które ten układa w tej samej kolejności.

Tego typu eksperyment był przeprowadzony przed fizyka Edgar Michell, który był również astronautą wyprawy na księżyc w 1971, i z tamtego świata za pomocą tego prywatnego eksperymentu kontaktował się telepatycznie z czterema osobami na ziemi.

Ale równie ciekawym eksperymentem, z mojego punktu widzenia jest umieszczanie takich kart w neutralnych kopertach i podejmowanie się próby „przewidywania” jaki symbol znajduje się w kopercie. Jak dla mnie jest to bardzo ciekawy i pouczający o własnych zdolnościach eksperyment opierający się o tworzenie synchronicznych i podobnych obrazów w naszej podświadomości.

Zainteresowanym polecam spróbować w formie zabawy, ale tego typu ćwiczenia są bardzo dobre do medytacji i relaksu .

Jednym z ciekawszych eksperymentów  jest eksperyment z człowiekiem i psem. Właściciel psa wychodził do miasta i za każdym razem szedł inną drogę, a w tym samym czasie jego zachowanie, a także psa było filmowane. Po nieokreślonym wcześniej czasie właściciel podejmował decyzje powrotu do domu. I co się okazało, dokładnie w tym momencie, kiedy właściciel podejmował decyzję powrotu, w tym samym czasie pies reagował i się ustawiał przed drzwiami czekając na swojego pana.

I to nie był żaden przypadek, bo tego typu eksperyment był powtarzany z dokumentacją filmową potwierdzającą telepatyczny kontakt między właścicielem , a psem.

Innym bardzo ciekawym przykładem są ptaki, które lecą w stadach jak np. dzikie gęsi, które lecą w odpowiednim systemie symetrycznym, bez okaleczenia się wzajemnie w gromadzie. Szczególnie ciekawym zjawiskiem stada kilkuset ptaków jest wspólne lądowanie, a po krótkim czasie wspólny start do ponownego lotu. Podobne zjawiska są obserwowane w stadach ryb.

Dla ciekawych i tych, którzy chętnie eksperymentują

 

 

EKSPERYMENT pt. „Zadzwoń do mnie”

Wyszukajcie sobie osobę, z którą chcielibyście nawiązać telefoniczny kontakt.

W tym eksperymencie chodzi o to, aby osoba docelowa w ciągu określonego czasu ( to może być jeden dzień, dwa dni lub tydzień /naznacz sam ramy czasowe/, jako kto chce) się telefonicznie odezwała. To może być dowolna osoba, przyjaciel, ktoś, kogo już długo nie widzieliście. Jedynym warunkiem jest, że nie jest to osoba na której telefon  już czekacie  i oczywiście osoba, która posiada numer telefonu, pod którym ma się odezwać. Wystarczy o tej osobie myśleć wyrażając chęć kontaktu A poza tym nie ma konieczności stosowania specjalnego przepisu, spróbuj wyrazić swoje życzenia, baw się sobą i ze sobą obserwując do jakich efektów dojdziesz. Obserwuj siebie i swoje myśli podczas tego eksperymentu.

Na tym dzisiaj kończę, życzę miłej zabawy i eksperymentowania.

W kolejnej części omówię powyższy eksperyment i będę prowadziła rozważania na temat : „ Czym NIE jest telepatia?

Zajrzyj również tutaj: Czym NIE jest telepatia, z mojego punktu widzenia

8 thoughts on “Czym jest telepatia z mojego punktu widzenia

  1. dodano: 11 kwietnia 2008 20:17
    Grzegorzu pozostawmy na boku , czy krytyka była rzeczowa, obiektywna , czy raczej tylko subiektywna i czy ja jestem na nią otwarta, bądź nie . Nie mam czasu i ochoty się tutaj z nikim kłócić, ani nikogo do niczego przekonywać. Jest taka możliwość , że nie każdy może się zgadzać z moim zdaniem.
    Zasada z mojego punktu widzenia jest taka , aby innych krytykować , trzeba najpierw samemu wnieść do wartości merytorycznej omawianego tematu, a nie zajmować się najpierw innymi osobami. Czy skorzystam z rad czy też nie to się jeszcze okaże , jeżeli będą to rady z mojego punktu widzenia cenne dla mnie i warte zrealizowania, to z pewnością je zrealizuję .
    Grzegorzu jeżeli zapoznał się pan z moją stroną , to zauważył pan , że jestem intuicjonistką.
    Dlatego na zakończenie opisu eksperymentu była sugestia , to miłej zabawy i eksperymentowania.
    Chodziło o zbieranie swoich własnych doświadczenia, w oparciu o własną intuicję. A więc chodzi o dowolne eksperymentowanie , o bawienie się sobą i ze sobą . Nie ma tutaj żadnych sztucznych reguł z góry narzuconych.
    Grzegorzu , nie jestem specjalistką od telepatii, wyraziłam swoje zdanie na ten temat i zasugerowałam jaka jest możliwość eksperymentowania., jak i omówiłam , czym nie jest telepatia, Z MOJEGO PUNKTU WIDZENIA. Zjawisko telepatii nie jest jednakże głównym tematem , którym się zajmuje , a tylko daleko pobocznym. Pozdrawiam Dorota.

    autor (Login WP): dorota.b15

    blog: intuicja.bloog.pl

    dodano: 11 kwietnia 2008 18:24
    Miła Pani Doroto to naturalne, że na własnym bloogu może Pani pisać i zamieszczać co tylko Pani chce i nie śmiałbym w cokolwiek ingerować.Ja po prostu skomentowałem to co zobaczyłem, zgodnie ze znaczeniem słowa komentarz.Skoro nie jest Pani otwarta na obiektywną, rzeczową krytykę tylko reaguje Pani jak dziecko w stylu”To moja piaskownica” więc zapewne nie skorzysta Pani z moich opini by poprawić to i owo.Np. ktoś kto chciałby przeprowadzić Pani eksperyment pt”Zadzwoń do mnie” nie znajdzie w tekście najmniejszej wzmianki jak ma się do tego zabrać.

    Droga Pani Doroto ja przecież też nie proponuje nikomu żadnych eksperymentów co można przypisać bardziej Pani.Po prostu szukam ludzi którzy poznali głębiej zjawisko telepatii celem porównania i wymiany doświadczeń.Zawsze moge włączyć się do rzeczowej dyskusji na ten temat o ile Pani taką zainicjuje.Mój pierwszy wpis ograniczył się głównie do komentarza i dodam jeszcze, że bardzo podobają mi się zdjęcia które Pani zamieściła w odniesieniu do telepatii.Jeśli Panią jakoś uraziłem lub rozgniewałem tym lub poprzednim wpisem to Najmocniej Przepraszam lecz nie było to moim zamiarem.Pozdrawiam Serdecznie!!! :-) Grzesiek

    autor: Grzesiek

    dodano: 10 kwietnia 2008 7:32
    Grzegorzu, cieszę sie , że temat i niektóre informacje ci sie podobają. Jednakże Ty sam również nie wniosłeś z merytorycznego punktu widzenia do dyskysji, a raczej wiekszość swojej wypowiedzi ograniczyłeś sie do komentarzy , o komentarzech lub do tego czego ci tutaj brakuje.
    Pozwól mi jednakże na mojej stronie rozmawiać z kim chcę i na jaki temat chcę. Ostateczna decyzja , czy komentarze zostaną zamknięte , czy też nie leży również w mojej kompetencji.

    Mówię prosto jak jest , ja nie szukam nikogo , kto tego zjawiska szczególnie silnie doświadczył, bo nie jestem zainteresowana eksperymentowaniem, a to zjawisko jest tak naturalnym zjawiskiem, że tego praktycznie każdy z mojego punktu widzenia silnie doświadcza. Może czasami bardziej nieświadomie , niż świadomie. Pozdrawiam. Dorota

    autor (Login WP): dorota.b15

    blog: intuicja.bloog.pl

    dodano: 09 kwietnia 2008 20:16
    Witam! temat bardzo poruszający tylko chyba nie potrzebnie został zastąpiony tematem czy komentarze są potrzebne czy nie. Ja skomentuje to tak : temat bardzo dobry ,strona dobra a komentarze nie w temacie i mało konkretne ,mierne więc może faktycznie lepiej je wyłączyć.
    Jeśli chodzi o eksperyment to brak opisu jak go przeprowadzić. Przy okazji to szukam ludzi którzy doświadczyli tzn. rozmowy telepatycznej lub innych wyraźnych przejawów telepatii. pozdrawiam serdecznie! Grzesiek

    autor: Grzesiek

    dodano: 24 marca 2008 17:07
    Mirabelko, dziękuję za historyjkę.Krótki komentarz pozostawiłam pod podaną przez Ciebie notką :-)*

    autor: Dorota

    blog: hexee.blog.onet.pl

    dodano: 23 marca 2008 9:00
    Każdy w swym życiu przeżył zjawisko zwane telepatią. Aborygeni np dziwią sie po co białym telefony:))) Tam porozumiewanie sie na drodze myśli było na porządku dziennym i raczej brak telepatii dziwił albo nieumiejętność świadomego posługiwania się nią. Wiesz Doroto, kiedyś napisałam taki post „Złoty pierścionek” (02.04.2007) i może coś Cię z tego zainteresuje, bo tekst w pewien sposób nawiązuje do zjawiska o którym piszesz, a będzie miło jak zostawisz własne przemyślenia-komentarz, pozdrawiam świątecznie:)))

    autor: mirabelka

    blog: ezoteryka-gospodyni-domowej.blog.onet.pl

    dodano: 19 marca 2008 7:06
    Kiedyś rozmawiałam z pewna osóbką na pewnym forum na temat tego, co piszę.
    I stwierdziła, że wprawdzie podobała jej się moja strona o czym piszę, ale wiesz mówi do mnie, nie bardzo wiem, czy chcę niektóre sprawy o których piszesz, aż tak dokładnie wiedzieć. Swoją drogą była to wróżka. Wiem, że czasami poruszam bardzo niewygodne tematy, może poruszam je dlatego, że często szukam odpowiedzi dla siebie, a forma pisemna tego co robię daje mi możliwość spojrzenia na sprawę po jakimś czasie z dystansem i z wielkim ACHA, to dlatego tak jest.

    Ilość komentarzy jest dla niektórych pewnie takim jednym z punktów ważność dla siebie samego. Zobaczę ile mam komentarzy, to taki jestem ważny dla siebie. Również interesujący punkt widzenia, bo w ten sposób potwierdzają niektórzy swoją wartość o sobie, co wcale nie jest złem, w wręcz przeciwnie. O to chodzi o bycie ważnym dla siebie samego. Pozdrawiam i pomykam, bo kawka już stygnie :-)))

    autor (Login WP): dorota.b15

    blog: intuicja.bloog.pl

    dodano: 18 marca 2008 23:40
    Odnośnie komentarzy, odkryłam że ludziska dosłownie tracą głowę na ich punkcie, ile ich jest- nie ważne jakich…aby było dużo. Na początku miałam włączone, nie było ich dużo, za to takie jak mój ostatni dla ciebie; czemu nikt nie komentuje he he. Zaczęło mnie to prześladować, więc pyk i wyłączyłam komenty, pozostawiłam otwartą księgę gości i w zupełności jest ok, przede wszystkim dla mnie, czuję spontaniczną wolność :)
    Mam za to dokładny licznik odwiedzin ;) a więc coś jest takiego bez słów, telepatycznego ;)

    autor (Login WP): awika.ab

    blog: awika-tarot.bloog.pl

    dodano: 18 marca 2008 23:31
    Tekst czasem przeinacza sen myśli, albo jest po prostu za długi( a mój jest, długi , dużo mówię i dużo piszę, a obiecuję sobie, streszczać się- na razie nie wychodzi). Tak czy siak, telepatia to zjawisko niewytłumaczalnego porozumienia mentalnego pomiędzy istotami żywymi i nie tylko, a manipulacja to jest taka czynność która stara się daną umiejętność, w tym i telepatię wykorzystać dla własnych często nikczemnych celów – czy dobrze rozumuję… ? Znam kilka rodzajów telepatii, o których i ty napisałaś. Wszystko fajnie, ale prawdziwym mistrzostwem, była by kontrola tego co się chce telepatycznie przekazać drugiej istocie ( „czerwony guziczek, biały guziczek”) i umiejętność logicznej świadomej rozmowy , bez używania słów, takiej o jakiej piszą w książkach pisarze science fiction he :) Na razie pozostaje spontaniczna łączność i pomocnicy ze strefy kart w tym tarota, a i tak z zasięgiem różnie bywa ;)))
    Pozdrawiam serdecznie

    autor (Login WP): awika.ab

    blog: awika-tarot.bloog.pl

    dodano: 18 marca 2008 20:12
    Czerwona komnata! Hmm… bardzo podoba mi sie to określenie. Tak szczerze mówiąc długo się zastanawiałam, czy nie zrobić jak jest u Ciebie Awiko, bez komantarzy. Mam bardzo mieszane uczucia, jeżeli chodzi o komentarze. Chętnie rozmawiam z osobami, które mają coś do powiedzenia, ale czasami brak czasu aż krzyczy wyłącz je i pisz tylko dla siebie. Ale komentarze i inny sposób spojrzenia na mój styl myślenia, są czasami dla mnie bardzo cennymi uwagami, stąd trudno jest mi z nich zrezygnować.
    A tak szczerze jeden komentarz jest dla mnie czasami cenniejszy, niż masy na które i tak nie jestem w stanie odpowiedzieć, a więc jest to prawie telepatyczny odbiór moich myśli, przez osoby które mnie czytają. Inną sprawą jest, że ciekawsze są czasami teksty, które są krótkie , proste i przy których nie trzeba myśleć, a szkoda.
    Czy telepatię można wykorzystywać do celów manipulacyjnych, a wiec i w przypadku wojny, na ten temat będę rozprawiała w części o tym , czym telepatia nie jest. Bo ja osobiście widzę róznicę miedzy manipulacją , a telepatią. Ale o tym w póżniejszej cześci. Co do czytania w cudzej głowie, owszem jest to możliwe, ale czy można cokolwiek udowodnić. Nie, a więc i tu jest pies pogrzebany. Długo można by na ten temat rozprawiać, ale nie można nic udowodnić. Czasami myśle sobie , że szkoda. A czasami jestem wdzięczna za to , że nic nie można udowodnić. Pozdrawim i dziękuję za określenie czerowna komnata, bo bardzo mi podpasowało :-)))

    autor (Login WP): dorota.b15

    blog: intuicja.bloog.pl

    dodano: 18 marca 2008 18:00
    Zawsze się zastanawiam, dlaczego przy ciekawych przemyśleniach takich jak twój post, brak komentujących, a przy beznadziei z jednym zdjęciem , na dodatek kopiowanym z netu i podpisem w stylu ” wczoraj byłam w kinie, a obok mnie siedział ktoś podobny do aktora” jest 45 komentów ? Moja intuicja podpowiada mi , że przeciętny internetowy podróżnik nie czyta, ale ogląda, więc czym jest prościej tym jest fajniej.
    Hmm…Tak się zadumałam, bo ciekawie, interesująco napisałaś o telepatii, intuicji. Mam podobne zdanie, wiem że te zjawiska istnieją ! Ale z nimi jest, tak jak z powyższym przykładem komentarzy przy beznadziejnych postach, czyli jeśli ; widzą – akceptują ! Jeśli nie widzą – to cię oplują ! Intuicja, telepatia to dary natury ! Natura jest mądra, nie używa tego , bezmyślnie…niedojrzale! przy obecnym stanie człowieczeństwa i jego niedojrzałości duchowej, dobrze że z owych darów korzystają tylko nieliczni. Byłby to prawdziwy koszmar, gdyby ludzie czytali sobie w myślach. Z czasem, gdy nauczymy się widzieć z innej perspektywy, odczytane myśli posłużą nam jako wskazówka,do udoskonalania siebie, świata, a nie jako narzędzie wykorzystania, przeciw innemu człowiekowi. Telepatia wiąże się ,nie tylko z przekazywaniem sobie na wzajem, informacji, ale umożliwia czytanie w cudzej głowie( wiem, bo doświadczyłam) Dlaczego wojsko tak intensywnie bada zjawisko telepatii ? To, tak oczywiste, jak cel wojny w Iraku. Pozdrawiam fajnie się urządziłaś w czerwonej komnacie !

    autor: awika

    blog: awika-tarot.bloog.pl

  2. Jak posługiwać sie telepatia z moja koleżanka np.na sprawdzianie?????????????????????????????????odpowiedzcie polis????????????szybko

  3. Mam 10 lat i doświatczyłam takiej rozmowy moji przyjaciele mi uwierzyli jezeli ktoś chce porozmawiac ze mna na ten temat to moje gg 7083300

  4. Ostatnio również zaczęłam się interesować się telepatią. Przy maksymalnym obustronnym skupieniu potrafię przesyłać obrazy mojej siostrze. Jednak nie mam pojęcia, w jaki sposób wysyłać myśli, słowa lub uczucia. Doroto, po Twoich artykułach widać, że jesteś bardzo dobrze zaznajomiona z tematem. Gdybyś mogła mi pomóc, byłabym szczęśliwa. Oto mój nr gg: 2236343, lub e-mail: maciejkaa@autograf.pl
    Theia

    1. Nie musisz znać żadnych szczególnych sposobów wysyłania myśli, słów i uczuć, bo je każdy z nas wysyła zupełnie automatycznie i podświadomie, czasami nie zdając sobie z tego sprawy. To się odbywa zupełnie automatycznie i jest bardzo trudno taki proces kontrolować, bo gdyby można go było doskonale kontrolować, to telepatia byłby przez naukę zaakceptowana, jako coś naturalnego.
      Skąd to przekonanie, że przy maksymalnym skupieniu możesz przesyłać obrazy, a myśli, słów i uczuć nie możesz. Zarówno jedno, jak i drugie funkcjonuje na takiej samej zasadzie.

  5. muiw sie że istnieje telepatia miałam tak że szdł za mną mężczyzna ja sie obruciłam a yło tak czasami że w tym samym mómęcie obruciłam sie obracając w idącego na przeciw chłopaka co to może oznaczać czy jest tak że moge poruzumiewać się telepatycznie nie wiedząć o tym nie raz było tak że chłooak do mnie dzwonił a ja jednocześnie pisałam do niego

Skomentuj

