filozofia · Różne · Uncategorized · Wróżbiarstwo

Dialog z lamusa … o farbach

IMG_1331

 

A mówiłam Kropeczko, życie trzeba troszkę na wesoło brać. Wszyscy myślą jak wróżka to nic tylko grobowe minki włączyć, najlepiej czarnego kota na ramie, olbrzymi czarodziejski kapelusz i z czarodziejskim wywarem. Z tyłu  chatka z piernika, zła wiedźma strasząca Jasia i Małgosię.
Życie nie jest tylko na różowo malowane. A to, co na ciemne kolory namalowane, to trzeba samemu  przefarbować na kolory tęczy dające radość i miłość.

 

Dobrze powiedziane, tylko skąd wziąć farby na to malowanie?

 

Farby…? O w sklepie jest tego wystarczająco….!
A tak na poważnie farby tkwią w nas, to my malujemy nasze życie.
Czasami jest to trudne do pojęcia, ale tak jest. To nasza tęczowa podświadomość nam podpowiada, co jest dla nas dobre, co jest dla nas złe, a  z których wydarzeń musimy się czegoś nauczyć. Porażki życiowe, które tak często bardzo bolą są wprawdzie czasami wielkim emocjonalnym polem walki, ale w nich jest nasza moc do odnajdywania  siebie. To po nich możemy sie podnieć i docenić to, co przez to pole walki sobie wywalczyliśmy.
A teraz mój nałóg kawowy mnie woła  :-)

 

Znowu kawa………!!!!! Toć to już więcej niż nałóg.  
Ale podobno picie kawy ma nawet swoje zalety. Jeśli nie  słodzimy jej za dużo to może pomagać w odchudzaniu. Przeczytałam to w jakimś „babskim piśmidle”, a poza tym odrobina luksusu w życiu też jest potrzebna.
Ach.. życzę Ci miłego dnia, i dziękuję za duchowe wsparcie. Jest bardzo wiele mądrości w tym, co piszesz Twoja dobra energia, którą mi przekazujesz w swoich wiadomościach jest mi teraz bardzo…, Bardzo… Potrzebna. Bo jak na pewno sama wiesz ja wciąż mam doła i niestety ma on swoją realną przyczynę.
Ale nic to,  muszę się jakoś pozbierać. Na pewno się uda. Zaraz sięgam po te farby, żebym tylko w swoim archiwum znalazła jakieś trwalsze, bo te wodne to zmywa każdy smuteczek.

 

No właśnie używaj lepiej tych wodnych, bo te zmywają smuteczek, a te trwałe mogłyby smuteczek utrwalić.  
A więc sięgaj lepiej po te wodne, co były smuteczek zmyły i uśmiech utrwaliły.

 

No, to zawijam kiece i lecę po te farby. Jeszcze mi tylko pędzelka brakuje. Ale może uda się jakoś ręką pomazać, przynajmniej na razie. Tylko jak myślisz kochana ACH…… Czy od razu mazać na czerwono, czy powoli zmieniać kolor, z czarnego, najpierw na pastelowy z odcieniem zieleni, a dopiero później ruszyć do boju? Bo przyznam szczerze z zielenią to u mnie kiepsko.
Wojowniczej czerwieni gdzieś może jeszcze trochę znajdę. Niestety czerni mam najwięcej. Czy sądzisz, że powinnam ją w ogóle wylać na śmietnik, czy jednak trochę zostawić?
O,oooo…Już próbuje zamazać ten czarny, kremowym, ale co z nim zrobić, kiedy wciąż wyłazi spod spodu.  A może jednak olejne?  

 

Paleta barw jest szeroka i głęboka.

Ach zieleń jest piękna, taka hojna i żywa, to przecież się sama natura odzywa.

Czerwień nie codziennie, choć dodaję siły wojowniku przemiły.

Niebieski to taka życiodajna woda spokojna.

Biały aż harmonią tryska.

Żółty wzbudza optymizm i dodaje słońca.

Pomarańczowy pobudza i wzmacnia stracone siły.

Różowy to miłości niezmącona i tak bardzo upragniona.

Brązowy jest kolorem chlebodajnej ziemi.

Fioletowy, ale ten pastelowy zachęca spojrzeć w siebie, w swe wnętrze wrażliwe.

A czarny to smutek doskonały.

Zgaduj zgadula, w której farbie leży złota kula.

 

5 thoughts on “Dialog z lamusa … o farbach

  1. Każda planeta ma swoją wibrację i konkretną barwę. Z punktu widzenia astrologii, wystarczy spojrzeć w nasz horoskop żeby się przekonać jak wymieszane mamy farby na starcie. np moja czerwień ma w sobie dużo czerni co czyni ją ? brązem, super prawda ;)

  2. Oj , czyżby kula leżała jak na razie w brązowej farbie , bo jak na razie i ta u mnie dominuje. Ja je zmieniam i to bardzo systematycznie, ale wszystkie kolory czerwieni i pochodnych, są nadal moimi ulubionymi, nawet jeżeli tylko mała czerwoną drobnostkę przy sobie noszę ;-)

Skomentuj

