Różne

Peace & love, czyli o tym jak ukraść to, czym jest zaufanie i się tym chełpić

Osoby posiadające strony na wordpressie znają jedną z tych ciekawszych zakładek w statystykach, w których pojawiają się frazy z wyszukiwarek, poprzez które trafiają różne osoby na stronę. Niektórzy piszą na ten temat nawet zabawne notatki, ot w zależności, co komu w głowie świta.

Te frazy u mnie są bardzo zróżnicowane, od tych bardzo krótkich, do bardzo długich nawet cało zdaniowych . Od tych bardzo uduchowiono nudnych, do tych ciekawszych z zakresu wróżbiarstwa np. „Jaki wpływ mają wróżby na ciążę”. W tym wypadku jednakże nie będzie mowy, ani o wróżbach, ani tym bardziej o tym jaki wpływ ma wróżba na ciążę  :), no bo jaki może mieć …?

Temat będzie zdecydowanie poważniejszy, a mianowicie dotyczący złodziejaszków i pomocnych dobrych duszków.

W zakładce z wyszukiwarki pojawiają się czasem interesujące całe zdania z moich notatek, stając się  powodem wypraw w nieznane ot tak po nitce do kłębka .

Tak też się stało jakieś dwa dni temu. Jakiś dobry duszek podał mi jak na talerzu jedno z moich rozbudowanych zdań, a ponieważ najczęściej czuje, że jest moje, ale nie potrafię go umiejscowić, tak więc wybieram się w  podróż do wyszukiwarek, szukając w której notatce umiejscowiłam to zdanie.

Pamiętam jak założyłam stronę na wordpressie w statystykach  najczęstsze pytanie, jakie się pojawiało, to o tym jak przewidzieć przyszłość, ale niedługo po tym zmieniły się statystyki na  zapytanie o  zaufanie  i o to czym ono jest. Jakie czasy, takie potrzeby i poszukiwania.

Z tym zaufaniem tak pozostało do dzisiaj. W statystykach ten temat jest przodującym. Czasem się dziwię temu, starając się rozwikłać zagadkę  takiego stanu rzecz, ale przyznam, że trudne i żmudne to zadanie, więc nich pozostanie takie jakie jest.

Wyprawa w obce tereny wprowadziła mnie w stan niedowierzania. Podczas moich poszukiwań  odnalazłam bezczelnie skopiowaną i powieloną (1:1) moją notatkę pt.”Czym jest zaufanie?” , przez dwie damy: niejaka panijackson  i  Sylwia Czarny Anioł. Zatrzęsło mną , bo tego typu ludzi na arenie internetowej oceniam po ich symbolicznych awatarach. Natychmiastowa reakcja z mojej strony nie przyniosła jednak do tej pory żadnego efektu. Ale co się odwlecze, to nie uciecze.

Przyznam, że wielu było już tutaj złodziejaszków, jedni bardziej inteligentni, inni mniej. Niektórych stać było choćby na poprzestawianie słów i podpisanie swoim nazwiskiem, a czasem składali z dwóch różnych notatek jedną i też podpisywali się swoim nazwiskiem. Próżny jednak taki trud, jak się robi coś takiego w celach czystego poklasku, bądź materialnego zarobku, a nie z własnej przyjemności, bądź umiejętności poruszania się w danym temacie…, ale dobra pomyślałam sobie, chociaż się napracowali, a być może się czegoś nauczyli. Byli tacy, co dniami i nocami przesiadywali tutaj ucząc się z moich notatek, łącząc to czego się nauczyli ze swoją wiedzą, aby to sprzedać za poklask mas. I w tym wypadku machnęłam ręką, bo skoro się sami uczyli, to stwierdziłam, że moja wiedza jest sporo warta, więc dlaczego nie, może tak przy okazji to i ja się mogę nauczyć. Takich i innych sprawek , było jeszcze kilka, ale lubię ludzi , którzy grzebią w wiedzy, jakiejkolwiek, aby realizować swojej hobby, swoje ulubione tematy, cokolwiek, co im sprawia frajdę, a czasem, podkreślam czasem przymykam oko na kradzież ze względu na brak tej poszukiwanej wartości, gorzej jest jednak jak trafię na tych, którzy to robią z celu czystego szkodzenia, materialnego zysku na moje koszty bądź w celu takiego otwartego chełpienia się zdobyczą.

Pokrzykiwanie „peace & love” pod każdym komentarzem do mojego skradzionego tekstu na stronie panijackson  poważnie mnie dotknęło.

Przyjrzymy się niektórym komentarzom bywalców strony i jej właścicielki do mojej notatki .

zelek95 – 09/05/2011 18:20:39

ja dziękuję jak Ty się rozpisujesz mega O.O

jak Ty umiesz takie sprawy omawiać to ja nie kminiee

i w ogóle w ogóle w ogólee to Ty jesteś humanistą raczej prawda? Xd

TO SĄ TEMATY NA ROZPRAWKI! XD

pozdrowienia dla anonimkaaa <33

panijackson – 09/05/2011 18:43:46

Aaaa czary mary :D

Ja i rozprawka ? No proszę Cię ;p

Te słowa wychodzą same z siebie ;)

Tak jakby „pstryknąć palcami” … :)

Dziękuje za wszystko :*

peace & love & MJ

tawchmurach – 09/05/2011 18:30:12

Jestes niesamowita? skąd Ty czerpiesz taką wiedzę o naturze, ludzkiej naturze ?

pozdrawiam i podziwiam

panijackson – 09/05/2011 18:46:42

Tak jak pisałam te słowa wychodzą same z siebie ;)

Tak jakby „pstryknąć palcami” … :)

xxx – 09/05/2011 18:35:34

A ja się postaram rozpisać. :) Bardzo podobają mi się Twoje myśli i wyobrażenia na różne tematy. Czytam Twoje notki na bieżąco i mam nadzieję że będę mógł je czytać jeszcze przez kilka a nawet kilkanaście lat :) Cudownie jest przekazywać i dzielić się tym z innymi i Ty to właśnie robisz. Mam do Ciebie ogromny szacunek. Nie mogę się doczekać następnej notki i jestem pewien że będzie zarówno ciekawa jak wszystkie inne :)

Serdecznie pozdrawiam:)

xxx

panijackson – 09/05/2011 18:48:41

Faktycznie się rozpisałeś :)

Bardzo Ci dziękuje :)

Za wszystko :)

Możesz na mnie liczyć ;)

peace & love & MJ

paulajackson – 09/05/2011 18:58:31

pięknie napisana notka

ciągle zaskakujesz mnie coraz to nowszymi notkami

mówisz że słowa wychodzą same, to chyba tylko tobie, bo ja nigdy tak pięknych wypracowań, notek itp. nie napisałam

jesteś niesamowita

Pozdrawiam

panijackson – 10/05/2011 13:46:15

Bardzo dziękuje :)

peace & love & MJ

Wszystkie inne komentarze są w podobnym stylu, tylko jakość tych mało treściwych komentarzy właścicielki ma się nijak do jakości mojej notatki.

Droga panijackson, obawiam się , że niedługo znajdzie się pani ponownie na mojej stronie i będzie miała okazję przeczytać, to o czym ja pozwoliłam sobie tutaj napisać. Obok takiego chamskiego złodziejstwa nawet ja nie potrafię spokojnie przejść. Czas dobroci i mojej cierpliwości dobiega końca, tak więc pozwolę sobie skorzystać  z moich praw, pstrykając trochę mocniej w myszkę i klawiaturę, a słowa same z siebie wyjdą i dotrą do odpowiednich organów nadzorujących  portale panijackson i Sylwii Czarnego Anioła.

Pozostaje jednakże nadal problem jak chronić się przed tego typu akcjami? W jaki sposób chronić własność intelektualną?

Ot złodzieje, co chcą błysnąć wiedzą  o zaufaniu, którego im przynajmniej nie warto podarować.

Linki powiązane z tematem:

Czym jest zaufanie?

Jeszcze parę słów o zaufaniu… także o zaufaniu do siebie…

4 thoughts on “Peace & love, czyli o tym jak ukraść to, czym jest zaufanie i się tym chełpić

    1. Tak, jeżeli chodzi o taki sposób(autor i strona www.) , to nie mam nic przeciwko, o ile pozostawiono krótka informację , bądź zapytanie. Lubię wiedzieć kto i co :) Problem pojawia sie wtedy, kiedy ci którzy pytają , a dostaną pozwolenie na publikację zmieniają na własną rękę sens tego co chciałam przekazać, bo im coś tam, coś tam nie pasuje…, ja mam zwyczaj wracać do własnych tekstów.

Skomentuj

