Intuicja · przygoda · Różne · symbole · Szczęście

Czas na krótkie podsumowanie i wnioski

Jak już pewnie niektórzy wiedzą, bądź zauważyli, po woli, ale skutecznie przymierzam się do zmiany profilu tej strony z czysto prywatnego wynikającego z moich zainteresowań i pasji w kierunku bardziej profesjonalnego.

Nie jest to proces łatwy, ale jestem zadowolona, bo krok po kroku robię małe postępy.

Wprawdzie prywatnie na drodze mailowej wspominałam, iż do końca maja pojawi się tutaj oferta dla osób prywatnych,  nie mogłam się z tego terminu wywiązać. W kalendarzu z lekka zaznaczony … być może za lekko, bądź nie przewidziałam paru problemów, na które do tej pory nie zwracałam większej uwag,  zafascynowana wycieczkami do mojej magicznej krainy.

Chcąc, czy też nie musiałam wrócić do tematu, który tutaj zapoczątkowałam, a mianowicie  praw autorskich i własności intelektualnej. Jak się okazało temat powielania materiału bez pytania, przywłaszczania sobie mojej własności w tych dwóch opisanych przypadkach, które zostały usunięte, nie są sprawami jednostkowymi.

Na tych wycieczkach miałam okazję poznać osoby, z którymi  można się szybko dogadać, ale także takie które się obsługują moimi tekstami przypisując sobie jego własność, także do mojego życiorysu, oraz opatrują moje teksty własną licencją, umożliwiającą w zasadzie wszystko włącznie z komercyjnym wykorzystaniem. Jednym słowem, wczoraj zapragnęłam być Baśką Kwarc, w roli młota na uduchowione matrony.

Do czego zmierzam: mianowicie do tego,  ponieważ to wszystko nabiera bardziej profesjonalnego charakteru, nie mam ochoty na tego typu akcje, które  przez parę ostatnich dni zajęły mi sporo czasu, ale i nie mam także ochoty pracować dla tego typu osób. To doświadczenie było z pewnością ważne, ale jedynie na tyle ważne, aby go dostrzec i zrozumieć potrzebę zabezpieczenia się w przyszłości.

Nie wiem jeszcze jak to zrobię …, ale z pewnością wpadnę na jakiś pomysł … !

Priorytetem jest mój własny postęp i płynące z niego korzyści.

Taki stan rzeczy zmusza mnie do przemyślenia całego mojego konceptu i podjęcia zmian. Koncept musi zawierać takie rozwiązanie, które jest optymalne dla mnie, ale także aby ci, którzy są zainteresowani moją wiedzą mogli mieć do niej dostęp.

Wersja do której się skłaniam ma być rozwijana w trzech podstawowych kierunkach :

1. Odpłatnych usług  doradczych dla indywidualnego klienta  dotyczące życia prywatnego i spraw biznesu.

2. Warsztatów o tym jak funkcjonuje intuicja w praktycznym wydaniu, jak można się tego nauczyć i  ją swobodnie stosować w życiu codziennym, zarówno dla osób prywatnych jak i większych grup.

3. Spisanie wiedzy w broszury i książki. Pierwszy projekt do którego się przymierzam ma już tytuł, ale nie ma zawartości, a ma być czymś w rodzaju elementarza. Tak na wyczucie i przy sprzyjających wiatrach może być gotowy  w przyszłym roku maj/czerwiec.

 

Oczywiście, to jest  prawzór moich zamierzeń na nadchodzące miesiące, które w miarę pracy nad konkretnym działem będą rozkładane na części pierwsze, aby w kolejności stworzyć całość, stanowiącą podstawą do dalszego rozwoju.

Osoby zainteresowane dalszymi informacjami bądź uwagami z określonego zakresu,  proszę o kontakt na adres mailowy:

dorota.b15@wp.pl


4 thoughts on “Czas na krótkie podsumowanie i wnioski

    1. Jeśli tylko będziesz wierna swoim postanowieniom i będziesz konsekwentna to nie ma innej opcji: osiągniesz cel. Pamiętaj jednak, że masz być wobec siebie surowa i wymagająca:-)
      Będę dyskretnie podpatrywał postępy.

Skomentuj

