Różne · Sugestia · symbole

Polityczno – mistyczne związki

Ostatnio z takich a nie innych względów zainteresowałam się polityką. Sama jeszcze nie wiem, czy to zainteresowanie, to takie poważniejsze, czy tylko przelotne zaznajomienie z obecną szopką polityczną w Polsce.

Punktem wywoławczym było noce zaprzysiężenie trybunału. No, bo co tu dużo mówić. Kto pracuje pod osłoną nocy …?

Dziwne maniery pojawiły się na arenie politycznej w Polsce.

Codziennie czytam sobie coś … , co mi w oko wpadnie . Sama nie wiem na ile jestem obiektywna, a na ile nie. Prawdę mówiąc nie mam na czasu na obiektywizm i doszukiwanie się racji. Zresztą, co tu dużo mówić, w tych tematach wiem po prostu za mało.

Nie mogę też ukryć, że ta cała sytuacja jest w pewien sposób także dla mnie inspirująca.

No, bo jeśli Tusk mówi do Dudy:

„Zawsze jest czas, aby przejść na jasną stronę mocy”,

to nie ma to znaczenia, czy insynuacja odnosiła się do sytuacji w Polsce, czy też samego prezydenta, ale faktem jest, że wzbudziła we mnie sympatię i pewne przemyślenia, bo:

„Zawsze jest czas, aby przejść na jasną stronę mocy”

Skomentuj

